سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 تا از جدیدترین و بهترین روش های درمان پروستات در دنیا کدامند؟

این مطلب شامل جدیدترین و بهترین روشهای درمان پروستات (BPH) در دنیا می باشد که از جدیدترین مقالات پزشکیموسسات معتبر تهیه شده است. این روشها در حال حاضر (2019) موثرترین روشهای درمان پروستات می باشند.

تشخیص پروستات

اگر هنگام رفتن به رختخواب بلافاصله نیاز به دستشویی دارید یا در دفع ادرار مشکل دارید، ممکن است پروستات شما بزرگ شده باشد. بنیاد مراقبت اورولوژی تخمین می زند که 50 درصد مردان در 50 سالگی دارای پروستات بزرگ شده اند. پروستات غده ای است که با تولید مایع مخصوص خود اسپرم را حمل می کند و با افزایش سن رشد می کند. پروستات بزرگ شده یا هیپرپلازی خوش خیم BPH به مجرای پیشاب راه فشار وارد می کند. با خواندن مطالب زیر روش های درمان BPH را یاد بگیرید.

گزینه های درمان

پروستات را جدی بگیرید. توجه و بررسی نشانه ها در مراحل اولیه باعث جلوگیری از مشکلات حاد بعدی می شود. BPH بدون درمان ممکن است منجر به عفونت های دستگاه ادراری، احتباس حاد ادرار، سنگ کلیه و مثانه شود. در موارد شدید می تواند به کلیه آسیب وارد کند.
گزینه های درمان عبارتند از داروها و جراحی. شما و پزشکتان چندین عامل را در نظر گرفته و بررسی می کنید. این عوامل عبارتند از:

  1. علائم چقدر در زندگی اختلال بوجود آورده اند
  2. اندازه پروستات
  3. سن
  4. سلامت کلی بدن بیمار
  5. هرگونه شرایط پزشکی دیگر

1-مسدود کننده های آلفا

این کلاس داروها با شل کردن عضلات گردن مثانه و فیبرهای ماهیچه ای در پروستات فعالیت می کنند. استراحت ماهیچه ها ادرار کردن را ساده تر می کند. اگر یک بلوک کننده آلفا برای BPH مصرف می کنید، می توانید جریان ادرار را افزایش دهید و نیازمندی کمتر به ادرار کردن در عرض یک یا دو روز داشته باشید. بلوک های آلفا عبارتند از:

  • آلوفوسازین (اوروکراتال)
  • دوکسازوزین (کاردورا)
  • سیلیدوسین (راپافلو)
  • تامسولوزین (فلوماکس)
  • ترازوسین (هیترین)

...

ادامه توضیحات را در لینک اصلی زیر بخوانید:

5 تا از جدیدترین و بهترین روش های درمان پروستات در دنیا کدامند؟